طی حکمی از سوی دکتر علیرضا عباسیانفر مدیرعامل گروه صنعتی مینو، آقای مهندس محمدمهدی حاج‌محمد به سمت مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای پیوند منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی مینو، دکتر عباسیانفر در بخشی از حکم انتصاب صادره ضمن اشاره به سوابق و تجارب مهندس حاج‌محمد، بهره‌گیری گروه صنعتی مینو از ظرفیت‌های عظیم اقتصادی در حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای را یک ضرورت و الزام اجتناب ناپذیر دانسته و تدوین استراتژی و برنامه‌ریزی به منظور دستیابی به اهداف خرد و کلان و ایجاد مزیت‌های رقابتی پایدار را از وظایف مدیرعامل جدید شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای پیوند برشمرده است.

متن حکم انتصاب مهندس حاج‌محمد مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای پیوند به این شرح است:

جناب آقای مهندس محمدمهدی حاج‌محمد

نظر به تجارب و سوابق جنابعالی، بدینوسیله شما را به عنوان «مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای پیوند» منصوب می‌نمایم.

تغییر سبک زندگی مردم و استقبال آنها از فروشگاه های زنجیره‌ای و نیز ظرفیت بزرگ این حوزه در کشور و همچنین امکانات معتنابه گروه صنعتی مینو، نه تنها ورود به این عرصه را برای این هلدینگ یک فرصت قرار داده بلکه یک ضرورت و الزام اجتناب ناپذیر به شمار می رود.

علیهذا جهت راه اندازی فروشگاه‌های زنجیره ای پیوند، اهتمام جنابعالی را به مراتب ذیل معطوف میدارد:

۱- تبیین و تدوین استراتژی، اهداف، ارزش‌ها و شعارهای فروشگاه‌های زنجیره ای پیوند.

۲- برنامه‌ریزی جهت دستیابی به استراتژی‌ها و اهداف خرد و کلان در کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت.

۳- طراحی و هدف‌گذاری جهت ایجاد مزیت یا مزیت‌های رقابتی پایدار بعنوان شاخصه متمایز فروشگاه‌های پیوند.

۴- ایجاد ساختار و چارت سازمانی متناسب با اهداف و برنامه ها.

۵- بهره‌گیری از امکانات و توان ارزشمند داخل گروه به خصوص ظرفیت بزرگ شعب فروش، انبارها و ناوگان حمل و نقل شرکت قاسم ایران.

۶- جذب مدیران و کارکنان متخصص، کارآمد و متعهد برای تمام سطوح و برنامه‌ریزی جهت آموزش و ارتقاء دانش فنی آنها.

۷- مکان یابی و شناسایی موقعیت مناسب محل فروشگاه‌ها با بهره‌گیری از تیم‌های مجرب.

۸- ایجاد سازمان تجهیزات فروشگاهی با استفاده از تجارب سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ داخلی و بین‌المللی جهت طراحی، تولید و نصب تجهیزات مورد نیاز.

۹- سازماندهی واحد IT و فن آوری اطلاعات مستقل و قوی با همکاری مدیریت IT هلدینگ.

۱۰- طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای سازمان فروش آنلاین در سراسر کشور.

۱۱- ایجاد پایگاه داده‌های فروشگاه‌ها جهت تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان.

۱۲- برقراری سامانه ارتباط مستمر با مشتریان.

۱۳- ایجاد سازمان ارتباط حرفه ای با تامین کنندگان کالا و خدمات.

۱۴- برنامه‌ریزی برای تبلیغات اثربخش و هدفمند.

۱۵- برنامه‌ریزی جهت کنترل و نظارت هزینه‌های راه‌اندازی و مدیریت فروشگاه‌ها.

توفیق شما را در انجام هر چه بهتر ماموریت های محوله از درگاه حضرت حق خواهانم.

علیرضا عباسیانفر

مدیر عامل گروه صنعتی مینو