شرکت فروشگاههای زنجیره ای پیوند در برنامه استراتژیک 5 ساله به عنوان یک شرکت پیشرو، ارزش آفرین و نوآور، جزء 7 شرکت برتر صنعت فروشگاههای زنجیره ای با تکیه به دانش سازمانی، شبکه شرکای تجاری و در فضای ملی ایفای نقش می نماید.
پیشرو: عضو گروه 5 شرکت برتر از نظر نرخ رشد توسعه فیزیکی
ارزش آفرین: سودآور و خلق کننده ارزش مشترک با ذینفعان
برتر: عضو گروه 5 رتبه برتر نرخ رشد فروش
نوآور: الهام بخش، ارائه دهنده ایده های خلاقانه، فناورانه و برخوردار از تکنولوژی برتر مدیریت فرآیند های خرده فروشی
صنعت فروشگاههای زنجیره ای: دسته خوار و بار فروشی، کالاهای سوپرمارکتی و لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خرازی
دانش سازمانی: بهره مند از پرسنل دانش محور و سازمان یادگیرنده
شبکه شرکای تجاری: برخوردار از شبکه شرکای بنام صنعت در کل زنجیره تأمین کالا، املاک تجاری، شبکه توزیع، فروش و تبلیغات و ترفیع و سرمایه گذاران
اهداف کلان و بلندمدت
-
تامين حداکثری منافع سهامداران
-
سودآوری و ارزش آفرینی
-
توسعه سهم بازار در صنعت خرده فروشی ایران
-
ایجاد قابلیت ارائه خدمات نوآورانه و متمایز در صنعت
-
گسترش شبکه شرکای تجاری
-
ارتقای دارائی های نامشهود و سرمایه انسانی